Sikker digital post fra det offentlige

Nå kan du motta dokumenter fra det offentlige i e-Boks, og du kan lagre dokumentene fra det offentlige sammen med dokumenter du får fra private bedrifter ett sted. NRK, NAV, kommuner, fylker og helsevesenet er blant dem som vil ta i bruk sikker digital post innen 2016.

Opprett e-Boks i dag!

Offentlig sektor velger e-Boks
pen

Dette er enkelt

Det er enkelt å registrere seg som bruker.
Logg deg inn, så er du i gang.

post

Registrer post

Velg den posten du ønsker å motta digitalt.

indbakke

Melding om post

Du får melding fra e-Boks når det er ny post til deg

Det er enkelt å bruke e-Boks

Du logger deg inn via ID porten eller med din BankID. Deretter velger du hvem du vil motta post fra. Det kan være banken din, forsikringsselskapet eller din kommune. Du får melding når du mottar ny post. Det kan nesten ikke bli enklere.

Demo
video2

Mye på farten?

Med e-Boks har du tilgang til alle dokumentene når som helst og hvor som helst – fra mobil, nettbrett eller PC. Enklere blir det ikke! Opprett e-Boks i dag, og last ned e-Boks’ app!

Verdifulle dokumenter i e-Boks

Du kan trygt plassere dine viktige papirer og dokumenter i e-Boks. Det er faktisk som din egen bankboks på nettet. Du kan lagre alt fra skjøter og dåpsattester til fotografier av verdisakene dine for forsikringsbehov.

cloud