Spar penger
Din virksomhet får dessuten bedre mulighet til å kommunisere digitalt med kunder og medarbeidere. Uansett om det er snakk om regninger, oppgjør, lønnsslipper eller andre typer brev, er e-Boks et moderne og betydelig billigere alternativ sammenlignet med vanlig post.
Kom rask i gang
For å bli avsender i e-Boks, skal din virksomhet kunne levere posten i et digital format som e-Boks bruker. Hvis din virksomhet bruker en samarbeidspartner til håndtering av post/utdata, kan denne partneren kanskje allerede ha mulighet til å levere din post digitalt, da e-Boks i dag mottar sendinger fra flere store utskrifts-/konverteringspartnere.
En verden av muligheter
Som avsender i e-Boks har du flere muligheter til å flytte ressurser fra utsending og administrasjon til bedre kundeservice.
- Send dokumenter og bilag digitalt gjennom e-Boks, og spar ca. 80 %
- Legg til svarmuligheter, slik at kunden kan svare digitalt direkte gjennom e-Boks – enkelt og greit
- Integrer med din virksomhets administrative systemer og spar manuelle arbeidsprosedyrer
- Integrer e-Boks i din virksomhets eksisterende kundeportal, og gi kundene ekstra nytteverdi
- Få digital tilgang til dokumentene kundene har mottatt fra din virksomhet, og gjør livet for telefonbasert kundeservice enklere
Med e-Boks blir din kundeservice både digital og mobil, og det er i seg selv en vesentlig ekstraverdi for mange av dine kunder.
Hvis du har spørsmål eller ønsker å vite mer, er du velkommen til å kontakte oss.